تنگ طه
وبلاگي شامل مطالب آموزشي دوره ابتدايي و مطالبي درباره روستاي تنگ طه
فرایند ارزشیابی جهت بررسی میزان تحقق اهداف تعیین شده از سوی هر نهاد امری اجتناب ناپذیر ی باشد و بر این اساس نهادهای مختلف باید بر اساس اهداف تعیین شده ملاک های ارزشیابی از عملکرد پرسنل زیر مجموعه خود را قبل از شروع سال مورد ارزیابی تعیین و با انعقاد قرارداد ارزشیابی حدود انتظارات خود را از افراد تعیین نمایند تا پس از پایان دوره بتوانند میزان تحقق این اهداف و راندمان کار پرسنل را اندازه گیری نمایند . البته اصول کلی ارزشیابی هر ساله توسط سازمان اداری و استخدامی کشور تبیین گشته و نهادهای مختلف بر اساس اهداف خود و بخشنامه صادره شاخص های ارزشیابی را تعیین نمایند . براین اساس برای هر بخش از پرسنل خود اهداف جداگانه و در نتیجه فرم ارزشیابی جداگانه تنظیم می نمایند . براین اساس فرم های ارزشیابی در آموزش و پروش شامل چند دسته می شود که عبارتند از مدیران - کارمندان – کادر آموزشی – کادر خدماتی که هر کدام شامل شاخه های دیگری می شوند . فرمهای ارزشیابی تکمیل شده به عنوان نمونه می باشند و شخص ارزشیابی شونده امتیاز کامل را دریافت نموده که مسلما مقداری از شاخص ها و امتیازات تغییر خواهد کرد و همچنین عوامل اختصاصی نوشته شده باید بر مبنای قرارداد اولیه بین ارزشیابی کننده و ارزشیابی شونده باشد و می تواند تغییر کند یا امتیاز هر قسمت تغییر نماید اما باید مجموع امتیاز این قسمت 50 ( و 60 برای نیروهای پشتیبانی ) شود . نکته مهم دیگر سقف تشویقی می باشد که برای مدیر مدرسه 2 امتیاز یعنی 4 تشویقی و برای سایر رده ها هرکدام 2 تشویقی می باشد و مثلا اگر کسی 4 تشویقی مدیر کل داشت فقط 2 تا از آنها مورد قبول است . نکته دیگر : در صورتی که ارزشیابی کننده امتیاز کامل را در هر یک از شاخص های اختصاصی و یا شاخصهایی که نیاز به ارائه مدرک نمی باشد ، به ارزشیابی شونده ندهد باید در فرمهای ثبت شاخص های مستمر عملکرد ایشان درج نموده باشد و به اطلاع ارزشیابی کننده رسانده باشد . فرمهای تکمیل شده کادر آموزشی : الف - فرم تکمیل شده آموزگار فرم ارزشيابي عملكرد كادر آموزشي واحدهاي آموزشي– شماره 5
ادامه فرم شماره 5 ب – 2- فرآيندي :
فرم تکمیل شده دبیر فرم ارزشيابي عملكرد كادر آموزشي واحدهاي آموزشي– شماره 5
ادامه فرم شماره 5 ب – 2- فرآيندي :
فرم تکمیل شده هنرآموز فرم ارزشيابي عملكرد كادر آموزشي واحدهاي آموزشي– شماره 5
ادامه فرم شماره 5 ب – 2- فرآيندي :
نظرات شما عزیزان: شنبه 16 تير 1397برچسب:فرم ارزشیابی , آموزگار , نمونه تکمیل شده , آموزش و پرورش , آموزشی, :: 20:34 :: نويسنده : ابوالفضل
آخرین مطالب آرشيو وبلاگ پيوندها تبادل لينك هوشمند نويسندگان
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|