تنگ طه
وبلاگي شامل مطالب آموزشي دوره ابتدايي و مطالبي درباره روستاي تنگ طه

براي پيدا كردن جمله در زبان فارسي بايد توجه نماييم به جز جمله هايي كه ما به عنوان معمول جمله مي شناسيم و داراي فعل هستند ، عبارات ديگري را نيز به عنوان جمله محسوب مي گردند . مانند شبه جمله ها كه شامل مناداها و صوتها    مي شود . كه گر چه فعلي در جمله وجود ندارد اما در معني جمله فعل موجود است و بنابراين به عنوان جمله حساب      مي گردند و همچنين در برخي موارد فعل جمله به قرينه لفظي يا معنوي حذف مي گردد و ما بايد فعلهاي حذف شده را نيز به حساب آوريم . مانند : ........... لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرماييد . 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:فعل , فارسي , جمله , فعل , منادا , شبه جمله, :: 19:40 :: نويسنده : ابوالفضل

 

درخت انار دارای آفتهای فراوان می باشد که برخی مستقیما بر میوه اثر گذاشته و آنرا از نظر کمیت و کیفیت نامرغوب می سازد و برخی بر قسمتهای دیگر درخت مانند برگ و شاخه اثر گذاشته و به طور غیر مستقیم بر میوه انار اثر می گذارند .

 

از مهمترین آفتهایی که مستقیما بر خود میوه اثر می گذارد کرم گلوگاه انار است که باعث له شدن انار می گردد .  البته له شدن انار دلایل دیگری به جز کرم گلوگاه هم دارد که بیشتر فیزیکی و یا ناشی از نگهداری نامناسب از درخت می باشد .

        بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
شنبه 9 آذر 1392برچسب:آفات انار,كرم گلوگاه,درخت,فيزيكي,كنه, , :: 17:11 :: نويسنده : ابوالفضل

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لينك هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنگ طه و آدرس tangtaha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گوگل
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 591
بازدید دیروز : 652
بازدید هفته : 1243
بازدید ماه : 4044
بازدید کل : 250283
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 367
تعداد آنلاین : 1